Jigsaw

Tänkte berätta lite om gårdagen som var toppen! Efter lite jobb på Ica bar det av till mig för kycklingsallad, mumma.
Jag och min barkompanjon drog in till stan och rensade alla butiker för att hitta DEN PERFEKTA OUTFITEN till fredag.
Och satan vad bra de blev! Riktigt taggad nu inför fredag och Palace.

Efter några timmar på stan drog vi hem för sushi och vin. Vid nio tiden var det SAW 3D som gällde tillsammans med en fet popcorn. Kan beskriva filmen med ett ord: vidrig. Länge sen jag mådde så illa. Men den var helt klart sevärd.
Avslutade kvällen med lite cosmoplitan, somnade sen som en sten.'

Idag är jag helledig, vilket jag firade med sovmorgon till ett.
Kanske uppdaterar lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0