Google translate

Ihjälstressad tjej. UTMATTAD är ordet. De senaste veckorna har varit extremt intensiva. Gillar när det händer mycket runt omkring mig men nu är de väldigt mycket. Min kropp börjar seriöst säga ifrån nu. Men det är inte så konstigt med tanke på hur mycket jag har jobbat den senaste tiden.. Men snart kommer jag bara ha ett jobb vilket kommer göra en enorm skillnad. Även om de bara handlar om 10/15 timmar mindre i veckan..
Egentligen ska jag inte klaga nu! Älskar att jobba. De finns ju folk som är arbetslösa.. Men lite mer sömn så är jag på topp igen.
Stressen runt flytten tar mycket energi också. Men ser framemot de fruktansvärt mycket! Har supermycket att fixa nu innan och fortsätter att bara skjuta upp de. Imorgon blir det nya tag, gym och jobb!


Ikväll är min energi nere på noll, och jag tänker inte lämna soffan. Tänker underhålla mig med face-chatten och min underbara engelska..
Här kommer lite VÄLDIGT gamla fjortis bilder, självklart tagna med camen (och ja, jag har varit blondin)















Avslutar med en bild på "Shoo sexxii"
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0